Turistička zajednica Grada Bakra
English Ente turistico della citta di Bakar - Citta di Bakar Tourismusverband Der Stadt Bakar - German
Biciklističke staze

Ukoliko poželite istražiti šire područje Grada Bakra i njegove prirodne ljepote, predlažemo da to učinite biciklom. Čak 9 obilježenih staza, s više od 160 kilometara, koje se provlače stoljetnim šumama, travnatim livadama i padinama prošaranim niskim raslinjem, ispričat će vam svaka svoju priču. Istina, zbog nešto veće visinske razlike te su staze malo zahtjevnije, ali su zato uzbudljivije i nezaboravne.

Biciklistička transvezala Riječkog prstena
Od Sv. Kuzma transverzala se nastavlja asfaltom prema Škrljevu i nadalje prema Krasici. U centru Krasice skrenete desno prema trafostanici i makadamom uz autocestu vozite ispod Praputnjaka do Meje i Hreljina. Za posljednja 2 km transverzale trebat će nešto više snage da se svlada uspon od 10%. Nakon toga slijedi spust do kraja i zasluženi predah uz Hreljinsku Gradinu.

Škrljevo-Meja | dužina: 13,5 km
Od Škrljeva krenite u smjeru naselja Plosna i Ponikve. Nakon 1 km prelazite na makadam i lagano se uspinjete serpentinama prema Matušajni uživajući u pogledu na kvarnerske otoke. Prelazite prometnicu Oštrovica – Meja i spuštate se makadamom do Kvaternikovih dvora. Slijedi zahtjevnija vožnja šumskom stazom prema Meji.

Do Bakra | dužina: 4,5 km
Ako vam se uspon prema Gradini čini pretežak, onda preporučamo da se od Meje spustite do centra Bakra uz obavezno zaustavljanje pored Bakarskih prezida i kušanje bakarskih baškota na ulazu u Bakar.