Novi uvjeti održavanja javnih događanja
Odlukom Nacionalnog stožera RH, a na prijedlog Županijskog stožera Primorsko-goranske županije, od ponedjeljka 12. srpnja 2021. u Primorsko-goranskoj županiji vrijede nove mjere vezane za održavanje javnih događanja s više od 20 osoba na jednom mjestu, kao i za okupljanja vezana za profesionalne umjetničke izvedbe i programe.
Događanjima će od ponedjeljka, 12. srpnja, moći prisustvovati samo osobe s digitalnom COVID potvrdom u elektronskom ili pisanom obliku. Svi posjetitelji pojedinih događanja, pa tako i onih u sklopu tekućeg “Margaretinog leta”, prilikom ulaska na prostor događanja trebaju predočiti navedenu potvrdu.
Nakon što publika uđe u prostor, mjere koje se odnose na održavanje razmaka i nošenje maski, prestaju biti na snazi.
U slučaju da posjetitelji žele vratiti prethodno kupljene ulaznice za pojedino događanje, povrat novca mogu ostvariti u uredu Turističke zajednice Grada Bakra.
U pogledu daljnjeg razvoja situacije i organizacijskih pojedinosti vezanih za pojedina događanja, sve posjetitelje upućujemo na praćenje stranice www.margaretinoleto.hr, gdje će biti dostupne pravodobne informacije o eventualnoj prilagodbi, odgodi ili otkazivanju pojedinih događanja.
Za više informacija, obratite se uredu Turističke zajednice grada Bakra na broj 051 761 111 (radnim danom od 8:30 do 15:30) ili na mail info@tz-bakar.hr
Osobe koje zadovoljavaju uvjete za izdavanje, EU digitalnu COVID potvrdu mogu zatražiti putem sustava e-Građani, putem stranice www.eudigitalnacovidpotvrda.hr ili u poslovnicama HZZO-a